6.9.2019 klo 08:41
Uutinen

Yrittäjätarina: Difasso Groupilta yksilölliset digitaaliset ratkaisut

Difassolla tehdään yksilölliset ratkaisut yrityksille ja yhteisöille aina markkinoinnin ja myynnin suunnittelusta asiakastyytyväisyyskyselyihin ja koulutuksiin.

Digitaalisuus on jo nyt hyvin kiinteä osa yritysten toimintaa, mutta vielä liian moni jättää sen hyödyntämättä. Difasso Groupin yrittäjät Ahti Luostarinen ja Lasse Neuvonen tarjoavat pk-yrityksille ja organisaatioille digitaaliset työkalut kilpailukyvyn ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan parantamiseksi.

Nopeasti muuttuvassa maailmassa vaaditaan työkaluilta yhä enemmän yksilöllisyyttä, nopeutta ja reaaliaikaisuutta.

Yrittäjät huomasivat markkinaraon ketterille, kustannustehokkaille, räätälöidyille digitaalisille palveluille ja järjestelmille.

– Emme myy pakettiratkaisuja, vaan rakennamme yksilölliset ratkaisut kunkin asiakkaan tarpeeseen. Se voi olla asiakasrajapinnasta, tuotannosta, myynnistä, markkinoinnista, mistä tahansa, Ahti valottaa.

– Nopeus on valttia ja aika on rahaa! Lasse kiteyttää. Difasso tuleekin sanoista Digital Fast Solutions.

Nykyaikaiset ratkaisut

Ahti ja Lasse rakentavat kokonaisuudet olemassa olevista valmiista digitaalisista komponenteista. Tarvittaessa käytetään apuna yhteistyökumppanien yritysten ja -organisaatioiden osaamista.

Yrittäjien mielestä myös somenäkyvyyteen kannattaa panostaa.

– Melkeinpä jos yritystä ei somesta löydy, niin sitä ei ole. Sivuston perustamisen lisäksi sitä on jatkuvasti ylläpidettävä. Asiakkaat etsivät tuotteita ja palveluita yhä enemmän sosiaalisesta mediasta. Meiltä saa apua sosiaalisen median aloitukseen tai sivustojen interaktiiviseen henkiin herättämiseen, Ahti kertoo.

– Opetamme muidenkin palveluiden käyttöä sekä tarjoamme esimerkiksi asiakastyytyväisyyskyselyjä, applikaatioita ja koulutuksia, Lasse lisää.

Teksti ja kuva: Mona Teräs