6.9.2019 klo 13:40
Uutinen

Tiedote: Ensimmäistä kertaa jaettu Etelä-Pohjanmaan Yrittäjien yrittäjyyskasvatuspalkinto opettaja Antti Iivarille

Yrittäjän päivänä jaettiin ensimmäistä kertaa Etelä-Pohjanmaan Yrittäjien luovuttama maakunnallinen tunnustuspalkinto työstä yrittäjyyskasvatuksen hyväksi. Jatkossa palkinto tullaan myöntämään vuosittain ja tunnustuksen saaja voi olla yksityinen henkilö, yhteisö tai yritys. Tunnustuksen saajia on yksi vuosittain.

Yrittäjyyteen ja yrittäjämäisyyteen voi oppia. Yrittäjyyskasvatuksen tavoitteena on yrittäjyyteen liittyvien myönteisten asenteiden lisääminen, yrittäjämäisen toiminnan vahvistaminen, yrittäjyyteen liittyvien tietojen, taitojen ja valmiuksien kehittäminen, oman osaamisen tunnistaminen sekä uuden yrittäjyyden aikaansaaminen. Tunnustuksen tavoitteena on tuoda esille yrittäjyyskasvatusta ja hyviä käytänteitä Etelä-Pohjanmaan Yrittäjien toiminta-alueella.

Antti Iivari on aktiivinen yrittäjyyskasvatuksen toteuttaja ja kehittäjä. Hän on omalla toiminnallaan luonut verkostoja ja rakentanut koulun kautta yritysyhteistyötä. Hän toimii opettajana Nurmossa ja hän on kirjoittanut maakunnallisen opettajan oppaan ”Yrittäjämäinen toimintatapa”, perusteli EteläPohjanmaan Yrittäjien puheenjohtaja Anne Niemi valintaa juhlapuheessaan.

Antti Iivari oli saamastaan tunnuksesta mielissään.

Opettaja saa harvoin kiitosta työstään, niin kyllä tämä tuntuu hienolta. Kannustaa jatkamaan työtä yrittäjyyskasvatuksen eteen tulevaisuudessakin, Iivari toteaa.

Lisätiedot:

Antti Iivari 041-4698182