1.10.2019 klo 15:53

Tiedote: Osallistu kökkään vaikka kotisohvalta käsin – teet samalla hyvän teon!

Tämän vuoden yrittäjäkuukauden teema #kehukökkä kannustaa kertomaan hyvästä palvelusta.

Osallistumalla Kehukökkään teet hyvän teon. Jos lokakuun aikana saadaan 1000 kehua täyteen, Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät lahjoittaa 1000 euroa Seinäjoen keskussairaalan lastentautien yksikköön.

Etelä-Pohjanmaan Yrittäjien toimitusjohtaja Heikki Risikko rohkaisee kaikkia kertomaan hyvästä palvelusta.

– Nykyään negatiivisuus ja marina nousee hyvin usein esiin. On hyvä kannustaa positiivisen palautteen antamiseen. On paljon yrittäjiä ja työntekijöitä, jotka joka päivä laittavat itsensä 110prosenttisesti likoon palvellakseen meitä parhaalla mahdollisella tavalla, he kyllä ansaitsevat kehut. Kehukökän aikana positiivista palautetta antamalla pystymme myös auttamaan lastenosaston pieniä potilaita, Risikko kertoo.

Seinäjoen keskussairaalan lastentautien yksikön ylilääkäri Kirsi Nuolivirta kertoo positiivisen palautteen antamisen olevan tärkeää myös heidän työssään.

– Meidänkin täytyy muistaa täällä lastenosastolla kehua potilaita ja heidän perheitään vaikeissa tilanteissa ja niistä selviämisessä. Positiivisuudella saa aikaan paljon enemmän. Ihana ajatus, että Kehukökkään osallistumalla jokainen voi auttaa lastenosaston potilaita, Nuolivirta sanoo.

Kehukökkään voi osallistua kertomalla hyvästä palvelusta somessa hashtagilla #kehukökkä tai täyttämällä kehulomakkeen osoitteessa yrittajat.fi/kehu. Facebookissa ja Instagramissa kehujulkaisun tulee olla julkinen, että se pystytään huomioimaan kehumäärää mitattaessa.

Kehukökkään voi osallistua kuka tahansa ja sama henkilö voi antaa kehuja useammallekin. Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan 100 euron lahjakortti K-ryhmään.

Lisätiedot:

toimitusjohtaja Heikki Risikko 050-317 5145