6.11.2020 klo 17:05
Uutinen

Uusi Eazybreak Marketplace kokoaa koronan erottamat kuluttajat ja yrittäjät takaisin yhteen

Suomalaiset kuluttajat on pakotettu viettämään kuluneena vuonna aiempaa enemmän aikaa kotonaan sekä kotiseudullaan. Kuluttajat ovatkin muuttaneet kulutustottumuksiaan paikallisemmiksi, ja kaipaavat tietoa lähialueensa eri palveluista kootusti. Eazybreak Marketplace on tähän tarkoitukseen perustettu yhteisö, jossa koronan erottamat kuluttajat ja palveluyrittäjät kohtaavat toisensa.

Kaupallinen yhteistyö: Eazybreak

Yleisradion keväällä 2020 toteuttaman kyselyn mukaan yli miljoona suomalaista siirtyi tekemään etätöitä. Toistaiseksi voimassa olevan valtakunnallisen etätyösuosituksen vuoksi suuri osa suomalaisista tekee yhä etätöitä, eikä tilanne vaikuta muuttuvan lähiaikoina merkittävästi. Kokoontumisrajoitusten vuoksi kotona vietetään myös suuri osa vapaa-ajasta. Siksi monesta palveluyrittäjästä tuntuu siltä kuin kuluttajat olisivat menneet piiloon.

– Eazybreak Oy toimii lähes 10 000 palveluyrityksen kumppanina. Olemme viime kuukausina nähneet päivittäin, miten kumppaniverkostomme palveluntarjoajat kaipaavat keinoja tavoittaa piiloon menneitä asiakkaitaan ja houkutella heidät ostamaan palveluita. Tähän ei kuitenkaan ole löytynyt markkinoilta sopivaa ratkaisua, kertoo Eazybreakin projektipäällikkö Niko Kangasmaa.

Korona-aikana kuluttajien on ollut haasteellista saada tietoa lähialueensa palveluntarjoajista sekä mahdollisista muutoksista heidän palveluissaan tai aukioloajoissaan. Kuluttajia kiinnostaa luonnollisesti myös se, millaisilla turvallisuustoimilla palveluntarjoajat ovat ottaneet poikkeusolot huomioon. Kuluttajilla on siten suuri tarve löytää inspiroivaa ja palauttavaa tekemistä sekä saada luotettavaa tietoa suoraan palveluntarjoajilta.

– Haluamme myöskin lieventää kuluttajien etätyörasitusta tuomalla heidät yhteen oman alueen palveluyrittäjien kanssa turvallisella tavalla. Nyt julkaistava Eazybreak Marketplace -yhteisö tekee juuri tämän, kuvailee Kangasmaa.

Eazybreak Marketplace yhdistää kuluttajat ja palveluyrittäjät

Eazybreak on helppokäyttöinen mobiilipalvelu lounas-, liikunta- ja kulttuuri-, työmatka- sekä hyvinvointieduille. Auttaakseen yli 10 000 kumppaniaan Eazybreak julkaisee yhteistyössä Community Bondin kanssa uuden Eazybreak Marketplace -yhteisön. Yhteisö on suunnattu ensisijaisesti ruokailu-, liikunta-, kulttuuri- ja hierontapalveluita tarjoaville yrittäjille.

– Halusimme luoda nopeasti ratkaisun, jolla yrittäjät voivat kertoa omista palveluistaan, tarjouksistaan ja toiminnastaan yli 200 000 Eazybreakin vaikutuspiirissä olevalle kuluttajalle. Siksi toteutimme Eazybreak Marketplacen erilaisia työelämän yhteisöjä kehittävän Community Bondin kanssa. Heidän avullaan yhteisö saatiin rakennettua pikavauhdilla, Kangasmaa summaa.

Tavoita kuluttaja-asiakkaasi ja sitouta heitä palkitsevilla tarjouksilla

Eazybreak Marketplace -yhteisö on täysin avoin. Kuka tahansa voi liittyä yhteisön jäseneksi kuluttajana tai palveluntarjoajana Community Bond -sovelluksessa. Palveluntarjoajat voivat markkinoida yhteisössä palveluitaan kuluttajille, houkutella asiakkaita digitaalisilla tarjouskupongeilla sekä keskustella asiakkaiden kanssa ryhmissä tai kahden kesken. Kuluttajat puolestaan löytävät yhteisöstä mielenkiintoista ja palkitsevaa tekemistä.

Näin palveluntarjoajat voivat herättää kuluttajien mielenkiinnon, vakuuttaa heidät ostamisen turvallisuudesta ja houkutella uusia sekä palaavia asiakkaita.

Liity yhteisöön ja houkuttele asiakkaita

Eazybreak Marketplace -yhteisöön liittyminen on ilmaista sekä palveluntarjoajille että kuluttajille. Yhteisön käytöstä veloitetaan palveluntarjoajilta normaalisti pieni kuukausimaksu, mutta julkaisutarjouksena yhteisöä voi kokeilla palvelumaksutta vuoden 2020 loppuun asti. Lue lisää ja liity yhteisöön alla olevasta linkistä.

Liity Eazybreak Marketplace -yhteisöön palveluntarjoajana

Eazybreak Oy on suomessa toimiva pienyritys, joka on muokannut työsuhde-etujen markkinaa kehittämällään mobiilipalvelulla työsuhde-eduille. Eazybreakin mobiilipalvelun kautta käytetään työsuhde-etuja vuosittain yli 75 M € arvosta. Eazybreakia käyttääkin jo lähes 200 000 tyytyväistä suomalaista lähes 15 000 käyttöpaikan verkostossamme. Käyttöpaikalle olemme luotettava ja turvallinen maksutapa.

Mobiilisovellus Community Bond luo yhteyden ja tarjoaa suomalaisille sosiaalista tukea arvaamattomana aikana. Community Bond on sosiaalinen alusta, joka yhdistää palveluntarjoajat sekä kuluttajat pelillistämisen ja virtuaalikolikkojen avulla. Bond auttaa paikallisia yrityksiä hallitsemaan ja rakentamaan omia uskollisia asiakasyhteisöjään. Sovellus palkitsee aktiivisia käyttäjiä kannustimilla, kuten alennuksilla ja kupongeilla.

Community Bond -sovelluksen ydin on innostava syöte, jonka avulla yhteisön jäsenet tietävät mitä, missä ja milloin tapahtuu. Lopputuloksena kuluttajat löytävät uusia kavereita, palveluita ja harrastuksia lähialueilta ja yritykset voivat paremmin.