21.11.2017 klo 11:15

Otimme kantaa: liikenteen palvelut, energiatuki, kannustinloukut

Suomen Yrittäjien asiantuntijat käyvät kuultavina eduskunnan valiokunnissa ja antavat kirjallisia lausuntoja jo siinä vaiheessa, kun hallituksen lakiesityksiä vasta suunnitellaan. Tässä poimintoja tuoreimmista lausunnoista, aiheina muun muassa energiatuki, liikenteen palvelut, kannustinloukut ja ulosotto.

Lausunto sosiaali- ja terveysministeriön kannustinloukkuja pohtineen työryhmän loppuraportista >>

Lausunto hallituksen esityksestä eduskunnalle laiksi ulosottokaaren muuttamisesta >>

Lausunto digitaalisen infrastruktuuristrategian kuulemistilaisuuteen >>

Lausunto hallituksen esityksestä Innovaatiokeskus Business Finlandin ja Business Finland -nimisen osakeyhtiön perustamisesta >>