4.12.2006 klo 09:44

Nuori Yrittäjä 2007 –kilpailuun haetaan hyviä ehdokkaita

Oletko enintään 35 vuotta täyttänyt yrittäjä, onko perustamasi yritys toiminut vähintään kolme vuotta ja työllistääkö yrityksesi sinun lisäksesi vähintään yhden henkilön? Silloin voit olla ehdokkaana vuoden 2007 Nuori yrittäjä -kilpailussa, jonka Suomen Yrittäjät järjestää yhdessä Yksityisyrittäjäin Säätiön kanssa.

Kilpailu on kaksivaiheinen. Ensin valitaan alueelliset voittajat, jotka osallistuvat valtakunnalliseen kilpailuun.

Hakuaikaa alueelliseen kilpailuun on 5.2.2007 saakka. Suomen Yrittäjien aluejärjestöt valitsevat alueidensa voittajat ja ilmoittavat heidät valtakunnalliseen kilpailuun 26.2.2007 mennessä. Lisäksi Suomen Yrittäjien toimialajärjestöt voivat tehdä esityksensä suoraan valtakunnalliseen kilpailuun 26.2.2007 mennessä.

Kilpailun rahapalkinnot jakaa Yksityisyrittäjäin Säätiö. Kunkin aluekilpailun voittaja palkitaan 1000 euron rahapalkinnolla. Valtakunnalliseen palkintoon on varattu 40 000 – 50 000 euroa, joka jaetaan yhden tai useamman yrittäjän kesken.

Valtakunnallisen kilpailun voittajat julkistetaan ja palkitaan Nuorten yrittäjien tapahtuman yhteydessä 11.-12.5.2007 Tampereella.

Nuori Yrittäjä -kilpailussa on palkittu yhdeksän vuoden aikana 24 yrittäjää. Vuoden 2006 kilpailun voittajia olivat Saija Aksovaara (tanssialan yritys Hot Cakes Oy), Maria Drockila (Maria Drockila Oy, käsin valmistelut taidekynttilät) ja Jari Kolehmainen (Gutta Oy, erikoistunut taloushallinnon asiantuntijapalveluihin).

www.yrittajat.fi/nuoriyrittaja

OnLine uutiset