4.9.2008 klo 14:34

Yrittajat.fi -sivusto uusiin kuosiin

Suomen Yrittäjien yrittajat.fi -sivuston uudistus muutti ilmettä ja selkeytti rakennetta, päätoimittaja Jouko Lantto kommentoi.

Uudistuksista näkyvin pala on yrittajat.fi:n sisääntulosivu, jossa sisällön ryhmittely kuuteen asiasivustoon tuo palveluun selkeyttä. Uutta on myös jokaisen pääsivuston uutispainotteisuus, mikä antaa mahdollisuuden monipuoliseen ja nopeaan järjestöviestintään, Lantto toteaa.

− Yrittäjäjärjestön tapaiselle koko Suomen alueella toimivalle yhteisölle viestintä verkossa on suuri mahdollisuus. Vaikka suomalainen yrittäjäkohderyhmä on suhteellisen rajallinen, on sen kiinnostuspiirissä lopulta valtava määrä suomalaisia, joten kävijämäärissäkin saavutetaan merkittäviä lukuja.

Päätoimittaja Lanton mukaan yrittajat.fi tuntee kohderyhmänsä erittäin hyvin ja osaa sisällön ehkä parhaiten tässä maassa.

− Sivustoon on koottu yrittäjille tarkoitettua asiatietoa aihealueittain. Käytetyimpiä osioita ovat varmaankin Työnantajan ABC, yrityksen perustamiseen liittyvää tietoa tarjoava Minustako yrittäjä, Verot ja Rahat osio sekä järjestön toimintaa ja palveluja esittelevä Suomen Yrittäjät –sivusto. Jatkamme myös yhteistyötä useiden yksityisten ja julkisten organisaatioiden kanssa.

Suomen Yrittäjien uuden palvelun on toimittanut ja toteuttanut Sininen Meteoriitti Oy, joka on yksi maamme johtavista Microsoft Office SharePoint Server 2007 (MOSS 2007) ja Office System 2007 -alustoilla tuotettavien tiedonhallintaratkaisujen toimittajista.

Lisätietoja Jouko Lantto, 0500 402562