9.4.2009 klo 12:12

YRITTÄJYYS KANTAA SUOMEA –kampanja alkaa pääsiäislauantaina

Suomen Yrittäjien YRITTÄJYYS KANTAA SUOMEA –markkinointiviestintäkampanja alkaa MTV3–kanavalla pääsiäislauantaina 11.4. ja jatkuu kuukauden ajan.

TV-osio koostuu kolmesta mainoksesta. Kahdessa spotissa esiintyy yrittäjä/työntekijä -pari. Mainos sitoo toisiinsa suomalaisten työpaikkojen turvaamisen sekä kotimaisten yritysten tuotteiden ja palvelujen käyttämisen. Kolmannessa spotissa kehotetaan luottamaan suomalaiseen yrittäjyyteen ja vedotaan yhteishenkeen taantuman taittamisessa.

Kampanjan alkamispäivänä pääsiäislauantaina 11.4.2009 SY esittää kampanjan kaikki kolme tv-spottia seuraavien ohjelmien yhteydessä:

• Lauantain perheleffa: Sinbad – seitsemän meren sankari, klo 14.50 – 16.25
  • Top Gear, klo 16.55 – 18.00
  • Biisikärpänen, klo 20.00 – 21.00

TV-kampanjan lisäksi Yrittäjyys kantaa Suomea -teema näkyy SY:n ja jäsenjärjestöjen nettisivuilla ja lehdissä loppuvuoden ajan. SY kannustaa yrittäjävaikuttajia kaikkialla Suomessa osallistumaan kampanjaan mm. niin, että sähköpostin allekirjoituksen yhteyteen tulee mukaan kampanjan slogan YRITTÄJYYS KANTAA SUOMEA.